2014. október 26., vasárnap

Variációk egy témára.......

Az előző postban mutatott karkötő mintája nem hagyott nyugodni. Egyszerűen muszáj volt kipróbálnom, hogy mit tudok még belőle fűzni. Ezek még félkész állapotban vannak és még nincs is minden kipróbálva. (Ja, ha annyi időm lenne, mint amennyi ötletem.....) Próbáltam twin gyöngyökkel is összehozni a farfalle gyöngyöket, működik, de azért a twineket nem árt válogatni. Ki kell szedni a túl vékony és a túl duci gyöngyöket is, a többi jó. A lila rombusz alakú fülbevalót twinből fűztem. Azután kipróbáltam a virág formájú fülbevalót (türkiz-ezüst), ami nemcsak fülbevaló lehet, hanem karkötő is, ha több darabot fűzünk belőle (nekem kb. 4 db virág elég egy karkötőhöz). Aki szereti a keskenyebb karkötőket az egy sorosan is megfűzheti, lehet lyukas, de lehet a közepébe fűzni 5 mm-es gyöngyöt. Elkezdtem egy nyakkendő formájú nyakláncot, ennek az  egyik részére fűztem be az 5 mm-es gyöngyöket, "töltve" is jól mutat. Lehet egyszerűbb, egy soros fülbevalót is fűzni, rombusz formában fűzni a karkötőt,,,,,, meg csináltam két oktaédert is, ami ugyan még nincs díszítve, de azt is lehet. Nagyon sok mindenre jó ez a minta.....






1 megjegyzés: