2014. március 24., hétfő

Brekiki, a párnabéka

Az egész múlt hetünk a betegségről szólt. Ha az egyik gyerkőc beteg lesz, jó eséllyel várható, hogy pár napon belül a többi is követi. Most is így volt, mindenki lázas, náthás, köhögős. Ami még megfejelte az egészet, hogy én is.... apának pedig tanulnia kellett, mert vizsgázik. Ilyenkor egy kicsit nehéz segítség nélkül, de azért túl jutottunk rajta. Fűzni egyáltalán nem tudtam, pedig rám biztos gyógyító hatással lett volna.... Előkerült viszont a varrógép. Brekikit a legkisebb fiam kérte, ő is nevezte el így. Elég régen megrajzoltam és a szabásmintát is elkészítettem. Már néhány hete az asztalomon voltak a kiszabott alkatrészei is, de varrásnál többször adódtak problémák, vagy nem volt fekete filc anyagom a szemhez, vagy a lábakat rontottam el... Tegnap este elkészült. A töltésnél mindenki segédkezett, még a picike lányom is pakolta a töltőanyagot a béka hasába. Közös erővel elkészült a gyógyító "párnabéka". Egy kevés új anyagból és egy kicsi újrahasznosítottból, mert nem szívesen dobom ki azt, amiben még látok fantáziát.... "jó lesz az még valamire". Most jó lett.




1 megjegyzés: